söndag och lördag

hej hej igår så bloggade inte jag var ganska trött men iaf, spelade pplaystation haha sen vi fyra åkte jag till tyresö centrum för behövde en nyss mysdress ffrån millers. Sen när jag kom hem ungefär vid halv sju så gjorde jag inte mycket skulle gått på emelies fest men känner mig krasslig vet vrf och vill inte säga det i bloggen ;(
så köpte en mysdress så jag kanske skulle må bättre, pratat med Anna om det också men men sånt är livet...
idag så åkte vi typ till brevik och kollade på hus as fullt men tomten var fin tur skulle vi inte köpa det för det är ett annat hus som kanske ska säljas om ngra månader men vi vet inte än.. vi ska iaf kanske flytta till en sjötomt ;D
min spotify hr hackat upp sig så jag kan inte byta låt eller ens klicka på ngt .
2010-10-17 @ 19:42:18 Nicole Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0