Du hjälper mig när det behövs...

Svårt att att säga detta men du ha hjälpt mig igenom mycket i mitt liv och jag skojar inte men du gjorde mitt liv till ett gladare liv när mina svåra tider var inne.jag är inte bra på att skriva såna här texter för mina svenska prov är inte dom bästa med berättelser. men här kommer den till dig du vet vem du är:

Vi började i samma klass samma dag och var lika blyga båda två vi blev kompisar direkt och inte skilt oss sen 7 års ålder då vi lärde känna varande du hade en frisyr som var så gullig på dig medans jag hade två tofsar... I tvåan blev vi osams lätt över töntiga grejjer det höll på till trean jag kallade dig dumma saker och du gjorde fula grimaser varje gång jag kollade på dig.Inte alltid med vi var som dag och natt och hund och katt. I fyran förstod jag att det var du som kunde hjälpa mig i mitt liv började tänka på min  pappa och du förgyllade min dag genom ditt leende.Vi var bästa vänner i femman började vi bli olika men höll tillsammans ändå vi bytte båda vänner men ändå så var vi ändå så täta. i sexan började vi i samma klass men vi umgådes inte vi var som dag och natt och hund och katt igen. Du bytte klass pågrund av mig skulle jag stått vi din sida skulle  du fortfarande vara i klassen. Jag började tänka på att det jag gjort var fel och inte gick att ändra men jag försökte vara stark och påmina mig och att det var dags att kämpa om att få tillbaka dig. Jag lyckades och jag lärde mig en sak '' Du är verkligen som min syster'' vi schaffsar som syskon och sedan börjar vi skratta för att det är så töntigt, dom allra finaste minnerna är alla ungefär alla med dig. I början i sjuan fick jag reda på en hemsk sak jag berättade det. men inte allt efter några månader fick jag reda på en HEMSK sak som jag berättade till dig det tog en evighet att berätta det men du förstod allt jag sa och vi grät och kramade om varandra jag behövde verkligen prata med dig.Var verkligen trött och krasslig du höll om mig och sa att det skulle lösa sig, Jag tror på dig du finns i mitt hjärta och kommer alltid att vara där. Du har gjort mig starkare om du inte fanns skulle jag vara svagare ingen att prata med. Jag älskar dig min syster ♥♥♥♥♥

minnen med dig ♥
2010-10-17 @ 20:21:57 Nicole Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0